And all the good times on the bad side of town

Tjena igen!
Ligger åter nerbäddad i sängen!
Nicklas han kom hem ca 20 minuter efter de senaste inlägget, då körde vi till Maxi och köpte shampo & balsam för det var helt slut här hemma. Även rakhyvlar inhandlades och jag kan ju lova att dom behövdes, de märktes idag på gympan när jag såg att mina ben var vääääldigt håriga, men nu kan jag säga att mina ben är lika lena som en barn rumpa :)
Nu ska jag och älskling kurra ner oss under täcket, kolla på "halv åtta hos mig" och äta lite chips som älskling nyss kom upp med :)
Ska också medela att jag är fruktansvärt sugen på att köpa en sån här när pengarna rullar in!



dom verkar sjukt mysiga!

:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det one piece eller ngt annat märke? :)

2011-03-08 @ 21:10:35
Postat av: L

är det one piece eller något annat märke? :)

2011-03-08 @ 21:11:20
Postat av: clara

HAHAHA tycker att dom där rakhyvlarna behövdes faktisk ;D

2011-03-09 @ 17:41:55
URL: http://clarabsvensson.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0