And I will keep on till it's changing

Hallå.
Sitter vid matbordet, har nyss varit ute med hundarna tillsammans med nicklas, har också diskat och gjort mat, och självklart har vi ätit också :)
Maten idag blev, fyllda kyckling-fileér (fyllda med, pepparsalami & hushållsost & fetaost), Coscos, kallvitlökssås & morotssallad. Blev super gott och nicklas han tyckte det var förbannat gott & ja de var det faktiskt :) Jag är duktig jag!





Ser kanske inte så aptitligt ut just här,men fileérna var inne i ugnen i ca 30 minuter efter detta och då såg dom betydligt bättre ut! :)





Ser rätt så gott ut va? Nu när jag kollar en gång till skulle de varit lite grönt  på Coscosen, men de var gott i alla fall!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa med min älsklings nicklas till BigBrother!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0