And let the sun rain down on me

Hallå!
Har nyss gjort inte en utan två matlådor åt nicklas till imorgon. Lite vardags lyx måste han också ha!
Efter praktiken idag så gick jag direkt till körskolan, var där nog i en halvtimme innan jag trötnade och gick hem. Åt lite rester ifrån igår, orkade helt enkelt inte göra någon mat idag, hade inte förberett något ändå så de är lika bra att äta upp de vi åt igår.

Efter det så blev jag riktigt trött och slumrade till i sängen med hundarna tätt intill, men de varade inte länge eftersom nicklas han kom hem ca fem minuter senare.

Känner för att gå en lååång runda just nu vet inte om de är för kallt ute.. Eller om jag kanske vill sitta kvar här i sängen och vänta på att de ska bli kväll.. ska se vad nicklas han säger, om han vill med kanske?
Och vet ni vad, han är på bättre humör nu :) imorse var de katastrof!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0