And see your fire still burning with me

God morgon.
Sitter i sängn och är halv värdig. Fastnade här :s inte så bra kanske när jag måst gå hemifrån strax. De löser sig nog.

Steg upp för en halvtimme sen, alltså vid sju, tog ut hundarna på en någorlunda lång runda & har sen dess sminkat mig lite, är väldigt sugen på pannkakor, som tur är så har jag två kvar i kylskåpet, så dom ska jag äta upp innan jag går till skolan.
Annars har de inte hänt möt idag :) Nu ska jag fixa färdigt mig, äta och sen gå till skolan i det fina vädret vi har! Väl i skolan ska jag baka bröd hela dagen :s, suger! Men de är sånt man får ta!
Puss :*



Bilden jag la ut igår och inte på en äkta Onepiece, men de är en äkta jag vill ha :) Den som jag la in igår är en Ziperall ifrån ABC-gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0