But has no power on its own

Hej-hej!
Klockan har redan tickat över till eftermiddag! :o tiden gick alldeles för fort idag och jag känner att jag kanske skulle sovit lite mer än vad jag gjorde. Men de är ju helg imorgon också så då kan jag sova bäst jag vill.
Vaknade första gången vid fem, somnad eom vaknade vid åtta, sen halv nio, sen gick jag upp vid kvart i tio för då var jag less på att ligga i sängn bredvid en sovande nicklas, så jag smög ner för trappan med dom två hundarna så tyst som jag bara kunde för att inte väcka lilla Jenny som spenderade natten på våran soffa. Men hon sov så sött, hon var dock vaken när jag kom in igen, och då började jag röja direkt, alltså plocka undan, så allt är iorning-plockat, diskat och lite så  men damsuga och skura har jag inte gjort än.
Nicklas är nu ute hos sin bror och hjälper honom med någonting och jag friterar lite chicken nuggets som ska få bli min nyttiga middag idag!

Festen igår var super rolig! Har inte haft så kul och dansat så mycket på evigheter! Och att jag vaknade upp men blåmärken på armen och en dunder stor på höft benet så kan de ju inte berätta mer än att jag hade nog roligt!
Förfest var det hemma hos mig och nicklas, han hade också hit lite kompisar så han med fick festa till det lite!
Var nog hemma med nicklas och jenny runt tre, då gjorde jenny toast till oss och vi skrattade åt hela kvällen! Mycker bra avslut!
Här kommer lite bilder !



















Detta är helt klart kvällens bild! Stolt över min klass som blev utnämna till Festprissarna! Inte så dumt de inte!
Haganäs värkar ju veta att vi finns i alla fall :D

Men nu har jag ätit upp mina nuggets & ligger nerbäddad i sängen, borde nog inte göra det, eftersom jag ska bort till mormor senare pch fira henne lite, den lilla damen fyller 69 år idag :) Och jag måste ju äta lite av kladdkakan som jag gjorde igår. Nicklas kommer nog snart med. Så jag skulle kanske ta tag i detta och föna håret i alla fall?
Får se hur de blir med det!
Puss!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0