But you're stealing my heart away,

Hej,
sitter i skolan fast jag har slutat, väntar på att johanna ska bli klar med sitt dumma projektarbete, och jag kallar de dumma, inte för att de är dumt utan för att jag är lite avensjuk på henne eftersom jag inte har kommit lika långt :( men de ska nog fixa sig tillslut för mig också! Får jag hoppas!
Fick nyss reda på att jag ligger rätt så bra till i skolan nu, förutsom ca tre ämnen och de är ingenting emot vad det har varit! :) Så är hyffsat nöjd med mig själv ändå!

Ska strax bege mig ner till körskolan med johanna och sen blir det att läsa till provet som är imorgon för hela slanten!
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du tar dig igenom projektarbetet, och under praktiken finns ju alltid jag där som kan hålla dig sällskap och tagga dig... så länge du bjuder på koffe ;)

2011-03-24 @ 15:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0