Dont let yourself go, cause everybody cries and everybody hurts

God kväll!
Ligger i sängen bredvid min älskling och är precis nyduschad! Skönt att ta en dusch innan läggdags :)
När nicklas kom hem efter jobbet så åkte vi nästan direkt hem till pappa Anna och Lillebror :) (namnet inte helt bestämt så namnet för mig är lillebror) Glömde klart min kamera hemma så inga bilder idag :( men satan vad söt han var! och dunder lik min pappa ! Kanske ser han ut som mig när han blir äldre hehe :D

När vi kom hem så gjorde jag middag som blev kycklingwok med nudlar :)









Riktigt gott :)
Men nu är de bubble shooter som gäller och sjävklart lite mys framför tv:n med älskling!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0