Don't lose who you are in the blur of the stars

Heeej
Ligger åter i sängen och päser.. har nyss tagit en varm dusch & nu är de nicklas tur.
De är lite lungnare nu när Mysan hon har åkt hem till sin mor igen, de var full rulle innan de kan jag lova! Men hon är ju så kär de lilla barnet :)
Imorgon är det skola hela dagen och de är köket som gäller, för & efterrätt är mina uppgifter, ska bli kul efter alla de veckor jag spenderat i serverngen kan jag bara hoppa in med lycka i köket igen :D det ska göras vol au vent med svampstuvning till förrett och till efterrätt tror jag det var fluffig chokladmousse med hallon och grädde :) alltid bra at ha för & efterrätt för då kan man små äta mest hela dagen!

Men nu är det halv åtta hos mig som gäller på tv4.se/play & efter det är de gårdagens bigbrother också på tv4.se/play, sen blir det dagen bigbrother på tv:n, eftersom vi har fått tillbaka alla kanaler idag :D YEY!

Måste också säga att Tina hon är duktig hon som nu komenterar här på bloggen istället för på facebook! hehe!
OCH TINA
jag ska prova nicklas skogshuggar-byxor imorgon och se om dom passar, om jag inte gör de redan nu :s, passar inte dom så måste jag komma på något annat att "komma ifrån" så att säga... Kolla om din pappa har något roligt hemma om du inte fick låna Kims kläder! Tycker nog inte vi ska gå i samma outfit , blir nog lite för HR över de hela då! men vi pratar mer om de imorgon Puss på dig!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0