Don't pretend that you don't see it

Hallå-hallå!
Sitter på nedervåningen vid köksbordet eftersom nicklas han tränar där uppe och jag är tydligen i vägen :s men men ! Jag sitter lika bra här nere! Håller bättre koll på maten som står på spisen och kokar med :) Potatis, fläsk, löksås & svampstuvning blir de idag :) Gott som fasiken ska de bli!
En väldigt sen middag blir det idag, jag var inte alls hungrig runt fem så vi väntade och de blev att jag började med maten nu för tio minuter sedan.
Var hos mormor en sväng för en timme sendan och sen en runda till willys.
Har inte hänt allt för mycket idag, skolan som var bra idag, fick äta en massa goda saker, Clara hon hade komponerat ihop en mycket bra meny idag och allt var gott :)
Efter skolan satt jag på körskolan i 40 minuter och sen umgicks jag och johanna framför tv:n i en timme.

Och nu sitter jag här och ska strax börja steka fläsket.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fläsk! De é gött de!!

2011-03-02 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0