Everybody hurts some days

Nu är det snart dags att sova, trotts att jag har sovmorgon och inte börjar skolan förrens lite över tio. De är alltid skönt att sova ut :) Så de ska jag passa på att göra!
Nicklas kom hem för en halvtimme sen och han tyckte om maten dubbelt så mycket som jag gjorde ! Det är alltid lika roligt att laga mat till honom, älskar att han gillar min mat :) Jag gjorde mat till ett hel kompani så de får nog bli samma sak imorgon, om han inte äter upp allt på lunchen, då får de bli något enkelt på kvällen.

Just nu står han i duschen och jag ligger i sängn med pip bredvid mig och mila ligger för en gångs skull i sin egen säng! hon ser dock inte ut att tycka det är lika härligt som jag gör ;) Bara för henne att vänja sig!

Men nu ska jag smyga ner och ta ett bloss och sen blir det lite "halv åtta hos mig" innan vi ska sova.
Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0