Floating through the atmosphere

God morgon God morgon.
Sitter och har svenska just nu, första lektionen på den sista dagen i skolan denna veckan :) Ska blir så skönt med helg! Och ikväll så är det student-fest "jag kommer nyss ifrån" , och jag är väldigt pepp!
Kommer bli lite stressigt efter skolan.. Direkt efter skolan, slutar 13.40 , då beger jag mig direkt hem till mormor för att baka en massa kladdkakor till henne eftersom hon fyller år imorgon, tjejerna i klassen förutom jenny kommer vid sex och då ska jag gärna ha vilat en timme och möjligtvis duschat! Tur att kläderna redan är bestämda :) Men de är hemligt än så länge!

Men nu så ska jag spela lite bubble shooter & lyssna så mycket jag kan på en stressig svenska-lärare!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0