Grab my crotch, wear my hat low like you

God förmiddag, sitter i metoden och dricker dagens första kopp kaffe :)
har nyss gjort ett nationellt prov i svenska, som jag egentligen skulle gjort i  början av tvåan, Oops! men nu är de gjort och de är skönt!

Har samhälle för tillfället och jag är redan klar med allt så jag gör inte ett smack! inte dom andra heller ioförsig :P Som vanligt med andra ord!
Efter samhället är de näringslära och de suger! dunder tråkigt, men även de måste göras.
Längtar till lunchen idag eftersom de är panerad flundra med kall sås och potatis idag! MUMS! favorit maten :D LÄNGTA! fan vad de är HR i mi haha!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej emmy, jag komenterar! tkr vi ska planera lite till fre, vad vi ska ha på oss o att inte alla e lika dana eller så kan vi ju va de o säga att vi " jobbade" på samma ställe.. jenny snackade ju om att hon ville vara konstnär.. men de vill inte ja, ska vaa de som hja sa innan .. tommy hade massa kläder här hemma någonstans sa yvonne, men får se hur de ser ut för.. kasnke e håliga o luktar illa. då vill jag ju inte ha dem.. sen kanske de e as stor.. hmm.. svårt detta. ska leta upp de iaf.. ska du låna nicklas ? // Tinalajnen

2011-03-01 @ 18:17:13
Postat av: TINA

Heej emmy, jag komenterar! tkr vi ska planera lite till fre, vad vi ska ha på oss o att inte alla e lika dana eller så kan vi ju va de o säga att vi " jobbade" på samma ställe.. jenny snackade ju om att hon ville vara konstnär.. men de vill inte ja, ska vaa de som hja sa innan .. tommy hade massa kläder här hemma någonstans sa yvonne, men får se hur de ser ut för.. kasnke e håliga o luktar illa. då vill jag ju inte ha dem.. sen kanske de e as stor.. hmm.. svårt detta. ska leta upp de iaf.. ska du låna nicklas ? // Tinalajnen

2011-03-01 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0