I can’t take back the words I never said

Hej-hej-hallå.
Sitter i sängen och kollar på "Vänner", har precis kommit hem ifrån två timmar nere på körskolan, näst sista teori lektionen var det idag och jag har bara ett litet kapitel kvar att göra, och jag ska vara duktig och göra de nu direkt och sen ska jag spendera all min fria tid till att läsa på teori boken, så jag blir färdig att skriva upp så fort som möjligt så jag har mitt körkort så snart jag bara kan! :) börjar bli riktigt pepp på att få de nu! :) Bara tanken av att ha körkort gör mig mycket glad :)



Men som sagt för att få något körkort måste det pluggas, och pluggas, och åter pluggas!
Så jag antar att det bara är att sätta igång, så det får jag göra nu
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0