I didn't mean to cause you trouble

Hejsan-Hejsan!
Sitter och beundrar min nya gaderob!
Jag och nicklas var på ikea i morse och hittade en fin och händig gaderob till mig, men vi struntade i att köpa den, tänkte att vi kanske borde lägga pengar på annat ett tag.
Men när vi hade handlat åt mormor och berättar om den fina och händiga gaderoben så tycker hon vi ska köpa den, så de gjorde vi! Tung som fan var den och platta paker är ju de bästa sägs de, men de vet ifan!

Nicklas fick hjälp av Adde att bära upp de platta, tunga & långa paketen på ovanvåningen, eftersom vi bara har en smal spiraltrappa upp så är de inte det lättaste. Men de gick. Medans dom gjorde det så plockade jag ihop lite kläder som var kvar hos mamma, jag tog de jag kunde eftersom jag hade båda hundarna med mig.
Vi vandrade sen sakta men säkert hem till nicklas där han redan hade börjat sätta ihop den :)






Sovrummet sen nu ut som en riktig svinstia, eftersom vi fick flytta allt ifrån allrummet in här för att kunna skruva ihop gaderoben, Ska de nog fixa till här inne med :)













Nu ska de bara fyllas med en massa nya kläder!!
WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0