I like, how I'm catching your eye

Gooood morgon!
Ligger fortfarande kvar i sängen och är inte säker om jag vill stiga upp eller inte :s
Känns gött att ligga här men är också rätt så hungrig, MC idag de kan jag ju säga! Är fruktansvärt sugen på en big tasty :) Så ja, lite senare när nicklas han också har vaknat och piggnat till så blir de nog de.

Vaknade för ca två timmar sen och har druckigt två glas Cola sen dess, inte mycket mer har hänt.. 
Det blev inte en så tråkig, deppig och ensam kväll som jag hade förberätt mig på. Och tur var väl de för tusan vad kul jag hade ;) Började prata med Tina runt halv åtta och vid nio så kom hon hit, klädd för fest och med det bästa humöret! Jag tog på mig lite fest kläder och tog en dusch i väntan på att Tina skulle komma, och Linus som jag fick tjata på i en hel timme! Men nej den apan går någon annan stans! Men var gör väl de :P Jag och Tina hade roligt själva ;)
Efter att ha kastat i sig så mycket vi han på så liten tid så gick vi sen hem till Dennis Carlsson tror jag han heter, där dansade vi och spred allmän glädje. Sen taxi emot A-huset där de var födelsedags fest, och de var där nicklas befann sig. Var där i kanske 20 minuter innan de kom någon och sa att jag var inte välkommen där så var tvungen att gå :s inte den blekaste vad jag hade gjort. Men så kan de gå ibland!
Så vi gick till Sorello istället efter många om och men följde Nicklas också med.
Var nog där till stängnings dags och då var de efterfest hos Joe! Stannade dock inte länge, men trevligt var de :)

Jag glömde klart minneskortet i datorn så inga bilder blev det igår, och nu är min kamera hos Dennis :s får nog gå och hämta den sen!
Men här är en bild som togs innan kortet blev glömt!



Så tack till alla som var med igår! Ni vet vilka ni är ;)
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0