I try to call but I don't know what to tell you

Hejsan igen!
Klockan är nu två och jag har inte legat i sängen hela dagen som jag skulle! Dumma mig!
Vid halv nio gick jag ut med hundarna och var nog ute i en timme, gick en bra lång runda med dom. Gjorde frukost till mig och en nyvaken nicklas. Så vi åt frulle och vilade ett tag. Nina ringde efter ca en timme och frågade om vi ville komma bort till mormor, så vi gick dit och nina var sen snäll och körde oss hem till nicklas bror så vi kunde hämta våran bil.
Nu är vi hemma igen och jag ligger nu (äntligen) i sängen! Nicklas han lagar frys pizza på nedervåningen. Usch säger jag! jag vill absolut inte äta! Har nog gått ner ca 3-4 kilo under dessa dagarna och dom tänker jag inte gå upp igen av någon äcklig pizza, så jag väntar nog med att äta i några timmar till. I alla fall tills jag orkar göra något nyttigt att tugga på! Så inga mer chips eller något sånt :)

Nu är de tv som gäller för min del och kanske sova en stund till så jag är ordentligt pigg imorgon!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0