I was only waiting for the sky to fall down

hejsan!
Ligger i sängen med mila tätt intill och pip vid fötterna.
Vaknade vid halv åtta idag, gick upp ock kokade lite kaffe till nicklas och sen låg vi kvar i sängen i ca en timme. Efter det gick vi hem till mamma som fortfarande var i växjö, men vi tog hennes bil och åkte till Ikea, hittade en jätte fin gadeob jag ville ha, 500 kr!! Men de är bara att vänta och hoppas på att den är kvar på fredag , är den kvar då så ska jag banne mig köpa den!
Efter ikea åkte vi till maxi och sen hem till pappa en sväng, tog en kopp kaffe och snackade lite om att köpa hus, så nu har jag snöat in mig på de! Vill inte bo kvar i denna skit lägenheten! Vill flytta och de är NU ! Men jag får nog ta och lugna ner mig lite, kan ju inte bara köpa hus sådär! Hittar inget speciellt fint heller :s
Men de kommer! Va så säkra :)

Nu ska jag gå ner och baka en ny satts med chocklad bollar, den jag gjorde igår är snart slut!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0