I’ll take you somewhere you never knew you’d been

hej igen.
Ligger fortfarande i sängen eftersom jag inte orkar ta mig någonstans. Toan är de längsta jag har gott idag, har inte ens tittat ut. Deprimerande..
Mår inte riktigt lika dåligt som jag gjorde i morse, nu kan jag i alla fall ha handen på magen utan att behöva spy. Men kramperna jag får i revbens området är inte alls sköna och jag uppskattar dom inte för fem öre!

Nicklas var nyss hemma på sin lunch, han hade köpt Cola till mig och jag kan ju säga att de har aldrig varit godare med ett stort glas avslagen CokaCola! , brukar dricka den avslagen så de är inte bara för att jag är sjuk nu.
Mila och pip ligger båda bredvid mig och myser, dom får ta hand om mig tills nicklas kommer hem ifrån jobbet.
De är tur Mila är så stor att man kan hålla om henne som man håller om en människa, just nu ligger hon och sover på min arm.





Men nu ska jag kolla på tv eftersom jag inte kan göra mycket mer, kanske ska spela lite bubble shooter, har ju all tid i världen nu, kanske borde jag också kolla på Big Brother, ah så blir de!

nu vill jag att alla säger "krya på dig" så kanske jag fakiskt gör de!
:*

Kommentarer
Postat av: mimmi

Krya på dig!!!

2011-03-11 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0