Infinity is hard to comprehend

Klockan är redan halv nio, och jag känner mig faktiskt lite sleten. Ska läsa lite ur boken som vi fick i svenskan, "Små citroner gula" en helt okej bok, i alla fall än så länge :)
Imorgon är det fransk mat för hela slanten, två franska förrätter, en fransk fiskrätt, en fransk kötträtt & två franska efterrätter! De låter inte så dumt va? Känns som att jag kommer vara väääldigt mätt när jag slutar imorgon eftermiddag, men vad gör väl de! Äter mycket mer gärna den franska maten vi ska laga än den kokta korven och potatis moset som serveras i matsalen imorgon. Säger bara, HA! där fick ni som inte valde HR ;)
Men nu ska det läsas och sen ska jag sova!
God natt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0