Oh, we owed jokes that work so well

Nyss hemkommen ifrån praktiken, gick en runda i regnet med djuren också, det var inte uppskattat.
Rätt så skön luft ute nu när de regnar lite, kanske borde gå en runda sen?
Gjorde det igår, fick med mig nicklas också och vi var nog ute i ca en timme. Riktigt gött!
Vandrade i skog utan stigar och lite sånt där romatiskt :)

Men nu ska jag arbeta lite på mitt projektarbete eftersom körskolan var stängd idag, ska också försöka öva lite till ett prov som jag borde göra så snart som möjligt. Kanske också läsa i boken "små citroner gula" så den blir utläst.
Men vid fyra så ska maten vara klar, få se hur mycket jag hinner tills dess.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0