Ooo, there you were right above me

Hej
Ligger i sängen och är rätt så trött, klockan är lite över tio så ska sova snart, rätt så gött att sova tidigt på helgerna också! Hundarna ligger vid mina fötter och tar en massa platts, de är sjukt vad dom kan sprida ut sig :s En sak som man vänjer sig vid, men de är faktiskt lite jobbigt! Kanske borde börja tvinga dom att sova på glolvet hela nätterna och inte bara i en kvart ? Ah så får de bli!

Var hos mormor en stund innan idag, hon fyller som sagt 69 år idag så ett stort grattis till min mormor som är världens bästa någonsin! Nicklas han kom också dit en stund efter att han hjälpt sin bror med någon lampa. Efter de gick vi in till mamma som jag inte träffat på några dagar, och dit kom mysan som sover hos oss inatt.

Vi åkte hem, gjorde lite mat och har sen busat lite och kollat på big brother, nu är jag ensamt vaken eftersom hundarna sover och mysan hon sover så fint i sin resesäng, inga problem alls att lägga henne där som både mamma och nina trodde, men är man världens bästa moster så är man! ;) Nicklas han aggerar fyllechaffis till kristianstad inatt så han är på väg dit nu, hoppas bara att han hittar hem igen! Nicklas och navigering är inte en jätte bra kombination nämligen! Men de får jag hoppas att han klarar :)

Nu ska jag kolla lite på comedy central om jag inte hittar något annat att glo på!
Puss & Kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0