Rather die in your arms, than die lonesome

Hej.
Ligger i sängen igen med alla teoriböckerna runt mig, de är dags att läsa lite körkorts-teori idag :)
Gick ner till körskolan vid kvart i nio och satte mig vid datorn tills jag skulle köra vid kvart över. De gick bra, (som alltid är jag ju bäst i världen) när jag var klar satt jag vid datorn ett tag till och gick sen hem till mormor för en (tre) kommar kaffe. Nicklas kom dit på lunchen och pratade lite med oss :) han körde mig hem så jag slapp gå och nu ligger jag här!
Mila hon ligger på golvet med ett gosedjur och ca tio bomulls tussar kring sig, hon tycker om att slita sönder gosedjurets ansikte och dra ut bomullen ur de :s knäpp i huvvet!




Men nu! TEORI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0