'Til the time had run out.

God morgon,
jag vaknade kvart i sju och var super pigg :s vad är grejen med min sömn egentligen?! Vill ju för tusan sova !
Nicklas han kom hem runt två inatt och mådde illa, vilket fick mig att också må illa IGEN! men nu mår jag åter prima.
Han sover som en stock, samma sak med båda hundarna, as! jag vill ju med sova så gott :(

Men idag blir de att ligga i sängen hela dagen och bli extra frisk så jag kan gå till skolan imorgon. Kände mig hur pigg och allärt som helst igår men när jag gick och la mig runt tio så kom illamåendet tillbaka och de uppskattar jag inte. Så jag ska gå ut med hundarna om en stund sen ska jag ligga här hela dagen. Japp så får de nog bli!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0