we've had so much to see

Andra dagen av praktike avklard!
Tycker nog de flyter på rätt så bra, dock är de bara andra dagen av fem veckor men än så länge tycker jag att de är trevligt att vara hos Åsa på vitsippan, och jag har fått mycket beröm idag så hon tycker nog inte de är så pjåkigt heller :)

Lagade panerad fisk med kall sås och potatis idag, mycket gott! Som ni vet så är de en av favoriterna. Och när man panerar fisken själv blir de mycket godare.
Efter praktiken gick jag ner till körskolan, repiterade fas A och klarade den igen! Grym tjej. Gjorde X-antal frågor också så nu är de inte mycket kvar :) Skäns skönt!

Nicklas kommer hem om en kvart så jag har redan börjat med middagen, båda hundarna har fått vara ute och sitter nu på varsitt trappsteg i trappan. Knäppa? Ah lite.

Men nej! Middagen ska blir klar så de är bara att fortsätta!
Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du trivs Emmmy! :D Hälsa Åsa från mig.

Jag började idag :) det var riktigt trevligt på min praktikplats med. Ska nog trivas. Vi får ses någon dag, hela klassen. Puss, älskar dig!

2011-03-29 @ 21:23:09
URL: http://jennipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0