When we were laughing.

God dag!
Sitter hemma och ligger för en gångs skull inte i sängen! Har dock fruktansvärd huvudvärk och borde kanske ligga där. Men nej! Nicklas kom hem vilken minut som helst och då ska vi hämta mysan på dagis och sen åka ut till nicklas bror en sväng, tror jag i alla fall.
För att bota min huvudvärk som bara blir värre och värre när djuren springer runder och leker här hemma så dricke jag en varm kopp te! citron te för att vara exakt!  Och de är hemskt gott! Har fastnat för de!

Skolan har gått bra idag, har inte gjort ett smack! Och då menar jag absolut ingenting. Har ätit frukost, lyssnat på läraren ett tag, ätit lunch, skrivit ut tolv papper sen har jag druckigt te. En helt okej skol dag!
Efter skolan gick jag och johanna ner till körskolan och satt där i lite mer än en timme, marina kom också och hon har hållt mig sällskap tills för ca en kvart sen!
Men nu ska jag gå för nu kommer nicklas. Ha de så bra Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0