When you're gone I can't breathe

Äntligen färdig med de tre kapitlen i körkorts-boken!
Är glad att jag bara har ett kapitel kvar att göra i hela boken sen eftersom jag har varit duktig och gjort ett som ja inte skulle förra veckan :) Så lite före ligger jag allt, men inte långt :P
Ska nog ner och sätta mig vid datorerna lite imorgon, behöver verkligen ta tag i det ordentligt, har inte ens kommit upp i tre hundra frågor än :s dåligt! Måste snabba mig!

Nicklas han har fortfarande inte kommit hem, antar att killarna stannade inom sin mor en sväng. Men jag börjar bli hungrig så ska nog börja med maten om en stund, ska ut och hänga upp den sista maskinen tvätt och lägga på nya påslakan & sånt där i sängen först. Fy tusan vad jag är huslig av mig :P

Puss!

och tina, du har förståt fel! Jag ska inte ha potatis mos! Jag ska göra pastagratäng med falukorv! :) men om jag känner dig rätt vill du nog ha det med! Och jag kommer vid halv tio, ska ju inte göra samhällsprovet imorgon så jag snor lite extra sovmorgon!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0