You painted a picture for me but there was no frame

God morgon!
Klockan är tjugo över sex och jag har varit vaken sen kvart i, början nämligen jobba vid sju istället för vid åtta som jag trodde. jätte kul att ställa om sig när man är van att gå upp vid sju. Men det får väl gå, hoppas jag! blir nog trött runt nio igen.. jätte kul.

Som sagt börjar vid sju och slutar vid två, så goa tider. Blir att inte göra att skit idag, samma som igår, laga middag & sen slappa hela kvällen.

Sitter just nu och äter två mackor, en med prickikorv & en med ost och gurka, som hallonet på grädden dricker jag en kopp te denna ljuva morgon.
Har sovit riktigt bra inatt med, få se om de visar sig idag :)

Puss :*

Tycker också vi ska ses snart Clara! Hur går praktiken? PUUSS

Kommentarer
Postat av: Clara

ja va bra! ska du till skolan på tisdsag ? jag och tina pratade om att vi kanske kunde äta kina mat innan :) jag har det bra :) du ha de bra va ? puuuuss

2011-03-30 @ 13:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0