You say that I'm messing with your head

Hej-Hej!
Sitter i sängen hemma och har nyss slagit på tv:n, tog en fika med klassen efter skolan. Alltid lika trevligt och gott med lite kaffe och en kaka. Har också kastat i den andra maskinen tvätt för dagen, ska bli en till sen när alla sängkläder ska tvättas, så de blir att sova med nya frächa lakan ikväll :)
Nu hade jag tänkt att göra all de tusen milijoner frågor som är till körskolan imorgon. Tre kapitel ska läsas och en massa frågor ska svaras på. Har rätt så mycket tid på mig innan nicklas kommer hem, han slutar kvart över fyra men han skulle köra till strömsnäs efter jobbet och hämta en husvangn med sin bror. Så han är hemma lite senare idag och när han kommit hem så ska jag börja med maten, är sugen på en pastagratäng med falukorv idag, måste bara komma på hur jag ska göra den :) Men de kommer nog gå bra !

Nu ska jag dyka ner i körkorts-boken! Ha de så bra Puss! :*

Kommentarer
Postat av: TINA

Jag vill oxå ha falukorv o potatismos! du slipper iaf att plugga till samhällsprove skitbajs, så va glad! puss emms,ses i morgn KL NIO! <3

2011-03-07 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0