You will never be perfect oh but you're still worth

Godkväll!
Klockan är lite över sju och detta är det första inlägget för dagen?! Vad hände där!
Vaknade lite i sju imorse och kollade på reprisen av Bigbrother vid sju, nicklas han var också vaken, varför vi vaknade så tidigt?, ja de är en bra fråga!
Vi  steg upp vid åtta och båda två var på riktigt dåligt humör, men enligt nicklas var de mitt fel för jag var tjurig först.. Runt tio hade vi lugnat ner oss och bestämde oss för att åka till växjö, så de gjorde vi. Där befann sig min fulla & jag menar riktigt fulla mamma.. aningen pinsamt! Men vad ska man göra , eller hur?
Vi åkte till ÖB och handlade lite nödvändiga saker. Och sen åkte vi hem till älmhult, jag stack till mormor och nicklas åkte med sin bror och kollade på någon skog!
Efter två timmar var han tillbaka och då åkte vi hem, åt lite middag och nu har nicklas precis färgat mitt hår :) Får se hur de blir, men de ska nog bli bra, blir de inte det så blir de en dyr tripp till frisören nästa vecka ;)






Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0