You're a-wearing all the silence

God morgon, klockan är snart tjugo över sex och jag håller på att äta min frukost, en macka en skål med fil med mussli :) Och självklart en kopp te.

Nicklas han vaknade på otroligt fel sida så de är bäst att hålla sig undan, så jag satte mig på övervåningen med min mat, nu har han åkt till jobbet och han lovade att komma hem med ett bättre humör, (håller tummarna)


tydligen har de inte hänt mycket idag mer än att jag steg upp för att kissa två minuter innan klockan ringde, är inte sånt jobbigt?! Tog ut hundarna med nicklas gjorde frukost och nu äter jag den.
En väldigt simpel onsdags morgon.
Ska laga taco-paj på praktike idag och hoppas den blir bra för de är ju så gott!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0