You're acting like you're on your own,

Hallå :)
Sitter i sängen , som jag har märkt är en av de saker jag gör mest nu för tiden. tråkigt liv? mhm lite kanske!
Men som sagt, nu sitter jag här, äter lite godis, vingummin och dom är riktigt goda :)

Nicklas han sitter på sitt lilla "kontor" och gör något på datorn, han tog min skoldata så nu sitter jag med den datorn jag fick av mamma för någon månad sen. Borde nog använda den lite mer och vänja mig vid den eftersom när skolan är slut sen så måste skoldatorn lämnas tillbaka. Lite små surt!

Slutade vid lite över elva idag, jag och johanna stannade kvar i skolan ett tag så hon kunde arbeta med sitt projektarbete, jag skrev lite på mitt med men inte mycket alls. Efter skolan gick vi till körskolan och satt där ett tag, johanna körde lite också, jag satt kvar vid datorn.
Efter körskolan så gick jag hem och plockade lite tvätt och sånt där! Orkar inte göra någon middag idag så de får bli mackor utan smör eftersom de är slut, känns som att allt är slut här hemma.
Tur de är löning imorgon :)

Men nu ska jag öva till provet imorgon, Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0