a functioning cog in some great machinery

God morgon :) äter mina två obligatoriska knäckebröd och fixar till mig lite inför skolan, rätt tråkigt att fixa till sig i detta vädet dock , piss regn :s Men så kan det vara.
Har sovit på soffan innat och nu har jag fruktansvärt ont i min rygg :(((( Hoppas nicklas kan massera mig när han kommer hem.

Idag har vi super provet i svenska B sista provet men måste de vara så stort! :O
Renässansen, romantiken, medeltiden, aniken, upplysningen, realismen och Agust strindberg, vem bryr sig om vad som hände då? är de någon som gör de så fråga mig nått för nu kan jag allt ! onödig jävla fakta!

Nu ska jag hämta min telefon som pep till där nere och sen åka till skolan med mamma så jag slipper gå :)
:*

Svar på Anonyms fråga: Mitt arbete handlade om alkohol, vad som händer med kroppen när man dricker det och tillverkning, vad de kom ifrån och så vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0