it wrapped it's dirty arms around me

Hej!
Sitter i soffan och surfar runder på facebook, lika tråkigt som vanligt skulle jag nog vilja tillägga :)
Jag och nicklas var på maxi innan och nicklas han tävlade om att vinna en kajak, så håll tummarna för honom nu !
Träffade också min farmors man, alltså min plast farfar på maxi, de var ett tag sen man såg han så de var trevligt :)

Innan vi gick till maxi så satt jag inne på nelly.se där beställde jag ett par nya skor och en ny studentkänning :) Klänningen tänker jag inte avslöja än den får ni se på studenten, de är inte så lång tid kvar nu :)
Men dessa skorna köpte jag! Har längtat efter att köpa dom och nu var det dags!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen, ikväll Måste jag läsa i min dumma bok! Imorgon bitti är det frisören som gäller och sen till skolan för att göra smörgåstårtor hela dagen!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0