Make me wanna change my ways

God morgon!
steg upp för en halvtimme sen och hoppade genast in i duschen, himmla skönt att duscha på morgonen faktiskt. Nu har jag precis släppt ut djuren och kastat min risgrynsgröt som var överkokt som fan, så jag får hitta på någon annan mastig frukost, ska ju inte äta på ett tag idag :s

Provmiddagen, idag är den! Jag har vetat om den i tre långa år och nu är den här! Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra idag. Mamma ville också komma nu helt plötsligt, så det är bara för mig att duka till en person till :)

Nej.. nu har jag inte tid mer, för nu ska jag föna och platta håret sen sminka mig och få in mina hundar . Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0