No one but you boo I got you

Hejsan
Äntligen ligger jag i sängen efter en lååång dag!
Jag steg upp halv sju, tog ut hundarna, tog en dusch åt lite frukost, fixade till mig och gick sen hem till mamma som var så snäll och körde mig till skolan eftersom jag hade så mycket packning just idag.

När klockan var kvart över åtta var det full fart i vårat kök. Jag bakade slätabullar mer morötter och lagade en hemskt massa mat, en pause hade vi runt nio då fick vi lite kaffe sen var det full fart fram till tre då dom sista gästerna precis hade ätit klart och gått. Det har aldrig varit så skönt att sätta sig ner och ta av sig skorna som det var då! Efter den sena middagen som vi åt runt tre städade vi så snabbt vi kunde och var nog klara vid halv fyra kanske.
Men provmiddagen har gått hur bra som helst och jag är nöjd!

Mamma var snäll och hämtade mig ifrån skolan också, hade nog inte pallat gå hem! När jag andats ut lite, nicklas och jocce hade planerat klart så gick jag hem till mamma, nicklas kom efter en stund och satte ihop resten av sängen. Gissa om den är fin! :D Jag är så nöjd så nöjd!

När sängen var klar gick vi hem och gjorde lite mat, sen har det bara varit onsdagsmys i soffan med tv4.se/play.
Nu så är det 112 luftens hjältar som gäller och sen ska jag sova tidigt idag! Klockan är ju inte ens nio. men gud så skönt det är att sova tidigt!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0