Oh, I don't like this feeling of jealousy

Hallå!
Gick upp vid halv åtta, tog ut djuren, duschade fixade till mig, gick hem till mamma som inte var hemma sen spenderade jag två timmar hos frisören :)
Blev sen körd till skolan av mamma, dom 100 meterna jag gick märkte jag att jag har fruktansvärt ont i mina hälar! alltså såg jag inte fram emot att springa i serveringen hela dagen men det gick rätt så bra ändå. Eftersom vi hade över 30 gäster så hade vi att göra hela tiden så tiden gick fort :)
Efter skolan gick jag Tina och Johanna in till byn, beställde lite nagel-tider till dom två och sen snackade vi skit tills deras buss kom.
Nu kommer snart nicklas hem så jag ska se om vi har något vi kan äta idag.. Kanske skulle vi grilla lite? Hade varit gott!

Såhär blev håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0