Race through my mind

Hejhej
Ligger i sängen igen efter att ha varit upp sen halv tolv, vi hoppade över frukosten och åt direkt lunch på torggrillen som var en väldig besvikelse! Jag beställde en simpel pommestallrik med vitlökssås. Jag fick ut en tallrik med pommes och inget mer. GOTT! Inget salt, ingen sås, ingen grillkrydda, ingenting! Så jag blev sur och sket i att äta.

Nicklas han åt i alla fall sin mat, när vi var klara gick vi hem och satte oss på gården. Eller ja, jag satte mig ute på gården och tittade på nicklas när han grävde upp en stubbe som fanns här ute. Han är fortfarande inte klar, hehe. Men jag gick in när solen gick i moln.

Så nu tänker jag ligga här ett tag och sen kanske jag skulle ta tag och göra lite ordentlig mat!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0