So take my hand, I'm falling to pieces.

God kväll!
Denna dagen har varit lugn, vi steg upp vid halv tolv, körde till maxi och handlade bajs-påsar och lite små saker. sen åkte vi till killeberg för att lämna tillbaka bilen till Tom. När vi kom hem åt vi en mycket sen frukost.
Helt ärligt har vi inte gjort alls mycket idag, en rätt så lång och tråkig dag faktiskt. Nu när kvällen har närmat sig så har jag läst på till mitt, gluten-laktos &- komjölksprotein prov jag har imorgon. Men de ska nog gå gå, känner igen en del och på praktiken hade vi ett barn som hade en komjölksprotein reducerad kost så jag har redan arbetat med de lite :)
Har också sökt lite jobb idag, bland annat på, Kosta Boda Art Hotel som kock, de kan man alltid hoppas på :) Hade varit riktigt nice att få ett sånt jobb! Så håll nu tummarna för mig!

I väntan på att bigbrother live så tar jag mig en grogg, kryper ner i famnen på min älskling och kollar lite på Ishockey VM , heja sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0