The one who ignored me for half of my life

Hallå.
Denna dagen kan ta och kyssa mig i röven, humört har svängt upp och ner hela dagen och nu har det stannat på att vara irriterad näst intill ledsen.
Skolan har varit bra dock, till en viss del. Kom dit vid åtta,hade en timmes svenska, helt okej kommer bara bli lite jobbigt på fredag :s men men! Sen fick klassen 400 kr att handla dekorationer för till imorgon, för då är de provmiddag! Men innan vi handlade tog vi en glass på torget i det fina vädret, de var 20 grader varmt innan klockan var tio! Inte helt fel!

Tillbaka i skolan så slapp vi gympan eftersom vi ville förbereda tills imorgon. Tack för de Jan.
Jag blev tillslut nöjd med min dekorering :) På eftermiddagen sen så var vi i köket mest hela tiden och förberedde det som kunde förberedas tills imorgon. Skönt att göra så då slipper man jobba röven av sig imorgon!
Så jag tror nog att de ska gå bra! Man har rätt mycket att tänka på, ekologiskt, ekonomiskt, tiden, gästerna, råvarorna, hygienen plus mycket mer!

Nu håller jag på att laga lite mat till mig och älskling. Har inte gjort någon redig mat på flera dagar nu så idag får det bli kycklinglår med ris och curry, ska bli gott! Börjar bli lite hungrig !
Förbereder också morgondagens frukost, lite risgrynsgröt. Köpte hem gröt ris förra veckan för de blir ju så mycket godare när man gör det själv!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0