There's a man with a face like sorrow

God morgon!
Igår blev jag facerapad, så ni som har sett att jag är "gravid", va inte oroliga, jag är inte havande! :)
annars hade jag en super bra dag igår, sista dagen på praktiken, jag fick min efterlängtade äggklocka och så fick jag en gosedjurs champange som man ska hänga runt halsen när man tar studenten :) Jag blev så glad!
På eftermiddagen städades hela lägenheten och en tjevlig tjej var och kollade på den.
Senare runt sex så kom Nina, Elin och Jossan hit för att grilla och dricka vin, de blev mer än grill och mer sprit istället för vin. Vi åkte till osby och var där i 40 minuter kanske, träffade Amela! :)
Sen var det sorello som gällde :) Hade kul hela kvällen och somnade som ett litet barn efter vi kollat på big brother,.

Nu ska jag ta hand om min sjuka lilla hund och sen gå hem till mamma för att tvätta! Puss  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0