Where's the mini-skirt made of snake skin

Hallå!
Jag sitter utanför lägenheten på nicklas skatebord, lyssnar på musik och äter en macka :) Jag har hållt på att städa som en galning i en timme nu, det ska komma en tjej vid fem och kolla på lägenheten eftersom vi ska flytta! :D
YEEEY! Glad tjej, japp de är jag! Blir troligtvis att flytta den förste juli så de är inte så långt kvar, en del saker står redan i den nya lägenheten och hälften är nerpackat här hemma, de är lättare att städa då :)

Det var sista dagen på praktiken idag :( Skulle nog kunna vara där i några veckort till ! kommer att sakna Åsa och alla barnen! Men samtidigt ska det bli skönt att komma tillbaka till skolan :D

Nu ska jag lägga mig i sängen lite för jag fick akut ont i magen! Så nu ska jag bara vänta på att nicklas kommer hem och så ska jag lyssna på Bubbel som sänds på P4 där jag och Åsa faktikst var med båda två!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0