And I put that on my name

God kväll :)
Sitter här hemma och tar det lungt, tv:n är på jag äter lite pringles bara för att jag kan :)
Kollade nyss på söndagens avsnitt av Gossip Girl, eftersom jag inte har något internet får jag passa på att använda datorn när nina inte är hemma & just nu är hon i kristianstan så nu är datarn min ! :)

Har inte haft något planerat idag mer än min körlektion som jag hade i förmiddags, och nu ikväll så blir det att sitta hemma. Det känns som att det är fredag eftersom Joe kom hem idag, men tråkigt nog är det bara torsdag..
Men imorgon är det helg och vad händer ? ingenting vad jag vet, det blir väl tråkiga sorello som vanligt antar jag.

Kollade på breaking dawn igår ju! Super bra film, jobbigt att man får vänta ett tag nu tills part 2 kommer.. suuuug på det!

Men nu är det nyheter & de ska jag glo på och känna mig vuxen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0