Blood sky in the mornin'

Vaknade i morse och kände mig lite sleten ifrån i lördags. Hade ont i kroppen så jag tog ut pip & la mig sen i ett varmt bad som för en gångsskull faktiskt var skönt. Kollade sen klart på filmen som jag började på i sängen, skulle städa efter det var det tänkt men planerna ändrades snabbt, nu när jag tänker efter så var de onödigt att bli irriterad, men jag var på dåligt humör när jag vaknade så.. kunde inte riktigt hjälpa det.
Så jag gick hem till en vänn, hon bjöd på mat & vin, snart ska jag ta mig några groggar för mycket för en vanlig måndag kväll men efter räkningen jag fick på 10514 kr idag känner jag att jag vill inte leva i nuet, jag vill leva en annan gång.. inte nu.
Mitt liv kan inte bli mycket sämre nu så därför ska jag dricka mig onykter och sen somna och helst vakna nästa vecka.
hey.

Kommentarer
Postat av: mimmi

vad var det för skiträkning? något fel på lägenheten?

2011-11-15 @ 06:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0