Boy you got my heartbeat runnin' away

Hallå !
Eftersom jag inte har något internet till min data nu så är det dåligt med uppdrateringar ! Vet inte när jag får tummen ur röven att fixa internet, har inte råd med det egentligen, men jag känner mig helt handikappad utan det! Får låna Ninas lite då och när hon själv inte sitter här, nu ligger hon i badet så då passar jag på ! :)

Steg upp vid sju idag och började tvätta, fyra maskiner blev det, men som tur är så är maskinerna här snabba och kläderna torkar snabbt i torkskåpet. Var färdig innan tolv, så då började jag städa på mitt rum med, skulle gjort det igår men det blev inte av. Så idag så jälvar, fick igång Nina med så vi städade hela lägenheten.

Efter det så tog jag en en fika med Johanna, fick en del skratt ;) Men lite jobbigt var det ändå för jag står och trampar på samma ställe när jag inte riktigt vet hur jag ska göra med en sak :s Johanna stöttar mig i alla fall! Och det är alltid bra :) Åkte sen hem och tog pip, tillsammans vandrade vi till mormor. Nina kom också dit efter ett tag, efter det blev det posten så äntligen har jag skickat iväg mitt paket, var på tiden! Att man alltid glömmer sånt som är viktigt?! typsikt mig i alla fall..

Väl hemma gjorde vi lite mat, de var inte speciellt gott & när jag var klar så var jag spy-mätt.. usch!
Nu väntar jag på Desperate Housewifes som börjar vid nio. Sen blir det sängen skulle jag tro.
Imorgon åker jag till växjö för att träffa M var ett tag sen, vi ska också gå på Breaking Dawn på kvällen, som jag har längtat ! Lyckost dom som får se den inatt!



Kom på att jag och nina har en del hög-klackade skor, och detta är inte nära hälften ens ! :s



Vinterskorna för i år!



Min äckliga mat.. uhh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0