But we carried on anyway.

sådär, nu är klockan snart fyra och jag har arbetat av säkert två timmar på körskolan idag. Har även haft en körlektion :) De går bra nu!

Åt frukost på deres tidigare idag efter att jag tagit en dusch, elin, marina, anna, nina & adde var också med! Inte i duschen utan på deres ;D
Nu har jag precis kommit innanför dörren här hemma, och vad är det första jag ser om inte min stora syster som sover ! NU! mitt på dagen!, blir fan deppig av att bara se det..
Som tur är kommer Clara och blockar upp mig snart och då blir det en sen lunch tillsammans med henne & Johanna :) Ikväll ska jag passa My, igen. Eftersom Nina ska på föräldra samtal på hennes dagis.
Då det blir väl att plugga körkorts-teori & kolla på bolibompa antar jag. Awsome.

M påminde mig nyss om att det är mindre än en vecka kvar tills det är dags för Breaking Dawn! Super bra! :)
Och nu ska jag ta ut pip i väntan på att klockan ska bli tjugo över fyra!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0