But you just can't hide the pain

Jag har fått en super konstig och jätte obehaglig "bula/böld" bakom örat :s
Den sitter precis bakom örat, inte på örat utan bakom, och den står ut minst ½ cm och är lika bred. Jag har ingenaning om vad det kan vara så ska ta tag i det, det första jag gör imorgon bitti. Ringa till vårdcentralen och se om jag kan få en tid så någon kan kolla på det. Den gör mig sjukt nervös och jag tror jag kan på en panikattack om jag tänker mer på det ikväll :s





Om de är någon som tror sig veta vad det är kommentera! Jag tror självklart att jag ska dö, men så allvarligt är det nog inte !


Kommentarer
Postat av: hej!

NASTY!:(

2011-11-08 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0