Cradling my head in your hands

Hallå hallå!
Vilken jävla dag de har varit, inget annat än krongel och en massa jobbiga människor, förutom nyss när Johanna fick mig att skratta så jag höll på att spy ;D

Jag steg upp vid nio och kände direkt att jag hade sovit för lite inatt.. typiskt!
Gick på mitt möte vid tio och tog sen en kopp kaffe hos mormor innan jag gick bort till Anna L för att få lite hjälp med mitt dumma adressbyte, Johanna kom dit efter en stund. Vi städade i den gamla lägenheten senare och är de inte rent nu så måste jag nog döda ewj-tanten. Efter städandet så var vi en sväng på skatteverket och handlade sen lite på Willys, sen gjorde vi mat här hemma :) Spagetti med, champinjoner, rädisor, bacon, paprika & något mer som jag alltid glömmer namnet på! De blandade vi ihop med creame fraich! Super gott ! Pip han smakade också lite han åt upp allt han fick förutom rädisorna, dom tuggade han lite på och spottade sen ut :P, han vet vad han tycker om och inte tycker om.

Nu åkte Johanna precis hem så jag ska nog lägga mig i ett bad och sen försöka sova i en timme för ikväll blir det lite fest hemma hos Jenny som har sin efterlängtade inflyttnings-fest ikväll. Japp på en tisdag, fråga mig inte varför!
Jag ska nog inte dricka något eftersom jag ska köra halkbanan imorgon :s Så de blir en nykter fest för min del!

Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0