I always like it cause we take it slow

Nu är jag hemma ifrån Jennys inflyttnings-fest!
Den startade inte så dunder bra, alltså var de rätt dött när jag och Johanna kom dit, men vad gjorde vi ? Jo vi körde på för fullt och sen var festen igång :D  Den blev bara bättre när M kom dit! Alltid trevligt, nu längtar jag bara till fredag :) Hävde i mig två små groggar och en cider så de ska nog gå att köra imorgon, får hoppas att jag slipper blås och om jag måste det håller vi tummarna för att den visar 0,0 ! OKEJ!

Har precis puttsat bort sminket och krypigt ner i sängen med min älskade pip, klockan närmar sig två och jag ska upp om 5 timmar,GOD NATT!

tack för festen Jennö!

Och förresten så kan jag inte mer än att vara glad att bloggens besökare ökade med över 100 st under den stunden jag åkte hemifrån tills jag kollade nu för några minuter sen! De gör mig glad :) Puss ♥





Hittade lite karamell-färg som jag hade roligt med ;) Förlåt jenny! hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0