I thought I told you

Hallå !
Ligger i Ninas säng och glor på tv, har allmänt tråkigt medans My rullar runder på golvet och leker med sig själv.
Har haft en rätt lungn och skön dag, steg upp runt tio & tog ett bad, blev sen kaffe på Café Deres med Nina, Marina & Anna. Åkte sen hem och vilade en stund innan johanna kom hit runt halv fyra. Vi gav varandra olika råd till våra väldigt olika situationer. Johanna är en bra vän ♥

Igår var också en simpel dag, hade så ont i kroppen så orkade knappt röra mig, att man ska ge sig på och göra armhävningar när man är onykter.. dumt gjort!



har så ont i mina bröst-"muskler".. ska aldrig någonsin börja träna, lär dö direkt!

Resten av kvällen här hemma var mysig i alla fall, det blev att kolla på en tråkig film tillsammans med Nina, Joe & Johan. härligt härligt, somnade som ett litet barn efter johan åkt hem, som sagt var sjukt sleten!

Nu är det SOS-västkust som gäller, ska nog ta mig ett glas oboy & en cigg med. Nina är iväg och hämtar Joe som tydligen blivit sjuk.. lite tråkigt! Så de är bara jag och fis-ungen hemma :)

Nej här kan jag inte sitta, så säger Grattis till Anna som fyller år idag. Gammal som gatan blir hon men vi låtsas hon fyller 17, då blir hon glad :)



Anna & jag i lördags, innan vi tävlade i grogg drickning & sånna dumheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0