I wanna enjoy the luxury

Kollar runt på lite klänningar, mest inne på Nelly.com för där beställer jag nästan alla mina fest klänningar. Just nu letar jag efter en klänning till Nyår jag vet att det är ett tag tills dess men lika bra att vara ute i tid.









Glitter & glamour ska det vara så klart! Det är ju trotts allt bara nyår en gång om året ;) Gillar ni någon av dessa? Jag behöver hjälp! Kan ni några andra bra sidor så säg gärna till! Asos.com ska jag in och kolla på nu får se om jag får hem något eller inte :s Har upptäckt att när man inte har en man som försörjer en så är det rätt dyrt att beställa kläder varje månad :s, jag hade det så mycket bättre förr! Jag var så bortskämd, inte konstigt han tröttnade på mig haha! Men det är väl dags att växa upp även för mig :/ Synd att det är så tråkigt bara!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0